DEAR DIARY

DAGENS GYM SCHEMA

Gach.. Jag känner mig så tjock och svullen efter det här långa uppehållet från gymmet!😐 Men idag är det i alla fall dags att börja träna på allvar igen, för snart är det ju sommar!😃 Jag har aldrig varit 100% nöjd med min kropp på sommaren eftersom jag aldrig lyckats uppnå dom resultat jag velat! Dock tänker jag inte acceptera ett någorlunda resultat i år igen.. Så jag ska träna nästan varje dag framöver! Dessutom har jag frågat bl.a PT-staffan om kost-tips så att jag stoppar i mig rätt mat vid rätt tid på dygnet osv..😉 Som ni säkert vet är det inte bra att äta banan på morgonen till exemepel, så jag måste med andra ord byta ut min morgon-smoothie mot något annat!😁*puh* Ja, ska man vara fin får man lida lite haha! Fast jag kommer ju dricka min smoothie på eftermiddagen istället så det gör ju faktiskt inte så mycket! Jag ska nog byta ut frukost-smoothien mot ägg!

Dagens gympass kommer vara fokuserat på konditionsträning med lite styrketräning av ben.. Det är ju väldigt svårt för mig att köra kondition eftersom jag inte får springa pga min höftskada! Men cykla får jag i alla fall göra på gymmet, så det blir väl ett ganska snällt spinningpass till att börja med. Jag vågar nämligen inte ta i för mycket nu när jag haft uppehåll och höften blivit svag igen..😐 Min höft kommer göra extremt ont om jag tar i för mycket och jag är dessutom rädd för att överanstränga den!

DAGENS GYM SCHEMA:
– 15 minuter powerwalk
– 10 minuter spinning
– 3×10 insida lår (maskin)
– 4×10 utsida lår (maskin)
– 3×20 squats (med kettlebell)

träning fitness platin Carlson träning fitness platin Carlson träning fitness platin Carlson träning fitness platin Carlson

One thought on “DAGENS GYM SCHEMA

Kommentera

E-postadressen publiceras inte.